Kampanyalar
Volkswagen’e dört Stevie ödülü birden!

Volkswagen, uluslararası pazarlama dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan Stevie Awards'dan dört ödülle döndü.Bu yıl 13.sü düzenlenen yarışmada Volkswagen Türkiye, "En İyi Facebook Marka Sayfası" ve "En İyi Instagram Yönetimi" kategorilerinde Gold Stevie kazandı. Dört milyona yakın takipçi sayısı ile Türkiye'nin en büyük topluluklarından biri olan Volkswagen Türkiye Facebook sayfası ve Volkswagen'in 240 bini aşkın takipçiye sahip Instagram hesabı, Volkswagenseverlerin birbirleriyle etkileşime geçip iletişim kurdukları güçlü birer mecra olduklarını bu ödüller ile pekiştirdi.Volkswagen, sosyal medya kategorilerindeki ödüllerinin yanında internet sitesi ve mobil uygulama platformlarında da iki Stevie sahibi oldu. Volkswagenseverler için hayata geçirilmiş, tüm Volkswagen hizmetlerini sürekli kullanıcı desteği sunarak tek bir platformda toplayan Volkswagenim mobil uygulaması Silver ödül kazandırırken; günümüzün dinamiklerini Volkswagen'in marka imajıyla birlikte eksiksiz olarak kullanıcısına sunan Volkswagen Binek Araç internet sitesi ise Bronz ödül kazandırdı.The Stevie AwardsStevie Ödülleri, 2002 yılından beri, onlarca ülkeden binlerce projenin değerlendirildiği; iş dünyasının en prestijli organizasyonlarından biridir. Adını Yunanca taçlandırma anlamına gelen "Stevie" kelimesinden alan dünya çapındaki organizasyonda yarışan kurumlar; reklamcılık, insan kaynakları, pazarlama gibi pek çok kategoride jüri karşısına çıkıyor. Jürisini her sene farklı profesyonellerin oluşturduğu Stevie Ödülleri, iş dünyasında gerçekleşen başarıların topluma sağladığı faydayı ödüllendirmeyi temel alıyor.